مقایسه کفکش های ایرانی

در دنیای پمپ برندهای متفاوتی از جمله برندهای ایرانی، اروپایی، چینی و… وجود دارد دارد که این برندها در برخی از خصوصیات ها با هم متفاوت هستند.

پارسه پمپ در بخش مقالات سایت خود مقاله ای را در خصوص مقایسه کفکش های ایرانی ارائه داده است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید کفکش با برند مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

توان تک

تک توان

شرکت توان تک از سال 1362 بطور رسمی فعالیت خود را در زمینه ساخت الکتروپمپ های کفکش آغاز نمود. این شرکت بعنوان اولین تولید کننده الکتروپمپ های کفکش تکفاز در ایران و  بهره گیری از پرسنل مجرب توانست به سرعت جایگاه خود را در میان کشاورزان و مشتریان پیدا کند.

 شرکت توان تک کفکش های خود را با بدنه آلومینیومی، پروانه های استیل و سیم پیچی مسی عرضه کرده و در سایزهای خروجی 2 و 4/1 1 اینچ بصورت تکفاز و سه فاز در دو مدل TMR (خروجی از کنار) و TPT (دو جداره یا خروجی از بالا) در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

این شرکت با استفاده از دانش فنی روز کفکش های تکفاز تا ارتفاع 100 متر را با حداقل مصرف برق روانه بازار کرده که مشتریان با توجه به نیازشان بتوانند براحتی از محصولات این شرکت بهره ببرند. خدمات پس از فروش 5 ساله و عرضه لوازم یدکی در سرتاسر ایران از جمله مزایای این شرکت می باشد.

اسپیکو

اسپیکو

شرکت صنایع پمپ سعدی ( اسپیکو )  با بیش از 30 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت الکتروپمپ های کفکش از جمله شرکت های سرآمد و قدیمی در این حوزه می باشد. این شرکت با توجه به تولید کفکش های با کیفیت بسیار بالا موفق به دریافت استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران در زمینه ساخت و طراحی الکتروپمپ های مستغرق می باشد.

اسپیکو کفکش های خود را در سایزهای 4/1 1 ، 2 و 3 اینچ و در مدل های خروجی از بغل و دو جداره ( خروجی از بالا) با سیم پیچی مسی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. ضمانت 6 ماهه و خدمات و تامین قطعات 5 ساله از جمله مزایای این شرکت می باشد. از دیگر مزایای کفکش اسپیکو می توان به کیفیت بالای این محصولات اشاره کرد ولی مصرف کنندگان باید هزینه بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه پرداخت کنند.

راد پمپ

راد پمپ

گروه صنعتی راد پمپ در ابتدا فعالیت خود را با تولید کفکش آغاز نمود و با توجه به بهره گیری از پرسنل مجرب و استفاده از دانش روز امروزه فعالیت خود را در زمینه تولید پمپ های سانترفیوژ خانگی و الکترو پمپ های شناور گسترش داده است.

کفکش های راد پمپ در سایز های خروجی 4/1 1 ، 2 و 3 اینچ به مصرف کنندگان عرضه می گردد. کلیه کفکش های تولیدی راد با سیم پیچی مسی و پروانه های استیل قابل دسترس است. کفکش های راد در سایز 4/1 1 می توانند حداکثر تا 90 متر را پمپاژ کنند. از مزایای راد پمپ می توان به تنوع در محصولاتشان همچون کفکش های دوجداره، خروجی از کنار، کفکش شناوری و الکتروپمپ های سانترفیوژ خانگی اشاره کرد.

فدک پمپ

شرکت فدک از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت کفکش آغاز نمود. فدک پمپ با تولید محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش توانسته جایگاه خوبی را در میان مصرف کنندگان بدست آورد.

 سیم پیچ های کفکش های فدک از نوع مسی بوده و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز توانسته آمپر مصرفی و استهلاک الکترو پمپ کفکش خود را پایین آورد. فدک کفکش های خود را از سایز های 2 تا 6 اینچ و حداکثر تا ارتفاع 180 متر در اختیار
مصرف کنندگان قرار میدهد. لازم به ذکر است که تمام محصولات فدک پمپ با برق سه فاز 380 ولت تغذیه می گردند.

راناب

گروه صنعتی راناب با بهره گیری از پرسنل مجرب در زمینه ماشین کاری و متالوژی اقدام به تولید کفکش برای انتقال سیالات از چاه های به قطر 8 اینچ به بالا کرده است. کفکش های راناب با بدنه آلومینیومی و پروانه استیل و از نوع دو جداره بوده و در حال حاضر با دو خروجی 2 اینچ و 3 اینچ ساخته می شود (کفکش های با دهانه خروجی 4/1/1 هم در این مجموعه در دست طراحی و ساخت می باشد) کفکش های راناب در مدل های 2 اینچی تا ارتفاع 60 متر تکفاز و بالاتر از آن سه فاز و در مدل های 3 اینچی تا ارتفاع 45 متری تکفاز و بالاتر از آن بصورت سه فاز عرضه می گردد.لازم به ذکر است که هیچ کدام از کفکش های راناب فلوتر ندارند. از مزایای کفکش های راناب کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب نسبت به کیفیت آن اشاره کرد.

بهاران نوین

شرکت بهاران نوین با هدف تولید کفکش و لجنکش در دهه هشتاد تاسیس گردید . این شرکت بعنوان اولین تولید کننده کفکش تا ارتفاع 170 متر توانست جایگاه خوبی را در میان مصرف کنندگان بدست آورد.

کلیه کفکش های بهاران نوین با برق 3 فاز 380 ولت تغذیه و از خروجی 2 تا 6 اینچ عرضه می شوند. کلیه کفکش های بهاران نوین دو جداره با جنس چدن در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از ویژگی های کفکش بهاران نوین قیمت مناسب این محصول با توجه به مشخصات از نظر آبدهی و ارتفاع کفکش می باشد.

NC

گروه صنعتی NC در دهه هشتاد با هدف تولید الکترو پمپ کفکش تاسیس گردید. در ابتدا این گروه صنعتی فقط یک نمونه کفکش طراحی و روانه بازار کرد که با توجه به کیفیت مناسب و استفاده از متخصصین مجرب توانست محصولات تولیدی خود را افزایش داده به گونه ای که دیگر فقط الکترو پمپ کفکش تولید نمی کند و شرایط تولید پمپ های سانترفیوژ استیل را نیز برای خود فراهم نموده است.

کفکش های NC شامل دو مدل اصلی NCL (تک جداره یا خروجی از کنار) و NCH (دو جداره- استیل) با پورت های خروجی 4/1 1 اینچ با حداکثر ارتفاع 90 متر و 2 اینچ با حداکثر ارتفاع 63 متر می باشد. کلیه کفکش های NC با برق شهری 220 ولت تغذیه می گردند.

نوید سهند

شرکت نوید سهند در سال 1376 با سرمایه گذاری صنایع پمپ سازی ایران جهت طراحی و تولید انواع پمپ های صنعتی، معدنی، پالایشگاهی و انواع الکتروپمپ های مستغرق آب و فاضلابی، پمپ های ملخی و … تاسیس گردید. کلیه تست های انجام شده بر روی محصولات نوید سهند بر اساس استاندارد API 610 ، ISO 5199 ، DIN و EN و الزامات مربوط به آن ها صورت می گیرد.

کفکش های نوید سهند در سایزهای 2 تا 4 اینچ طراحی و عرضه می گردد. کفکش های نوید سهند با توجه به بهره گیری از پرسنل مجرب و کار آزموده و استفاده از ماشین آلات روز دارای کیفیت و دوام بالایی بوده ولی تنوع محصولات در کفکش های نوید سهند پایین بوده و شاید مناسب برای مصارف عادی و کوچک نباشد اما در مصارف صنعتی و بزرگ گزینه مناسبی جهت انتقال سیلات می باشد.

جهان پمپ

کارخانه جهان پمپ در سال 1357 تاسیس گردیده و با چندین دهه تجربه در تولید کفکش، لجنکش و شناور نیاز کشاورزان و مصرف کنندگان را برطرف نموده است.

 کفکش های جهان پمپ با جنس بدنه چدنی و پروانه رو بسته چدنی مخصوص انتقال آب صاف طراحی شده اما با توجه به طراحی پروانه و دیفیوزرها می تواند سیالات با غلظت پایین (به غیر از مواد نفتی) را هم پمپاژ کند به گونه ای که بعضی از افراد برای کف شکنی و حفر چاه از این کفکش استفاده می کنند. جهان پمپ کفکش های خود را در سه مدل از سایز خروجی 2 تا 4 اینچ عرضه کرده که کلیه این محصولات بصورت دو جداره می باشد. لازم به ذکر است که کلیه کفکش های جهان پمپ با برق سه فاز 380 ولت تغذیه می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا